הענקים | פרסם כאן
עיצוב פנים רהיטים מבצעים טיפים

 

מיתוג טוב לעסקים בעזרת מערכת CRM

מיתוג איכותי אינו מתבטא בהכרח בלוגו ססגוני ובריבוי רכישות שטחי פרסום בתקשורת. סממן מובהק למיתוג חיובי הוא כפשוטו – ברגע האמת הלקוחות יפנו אליך ולא למתחרה שלך. מתפרסם בפייסבוק פוסט שנדרש בעל מקצוע? כשכל הפיד ממליץ עליך ומשאיר את המתחרים מאחור, סימן שהמיתוג הצליח. הסוד במיתוג הוא שעל מנת שזה יצליח אתם לא באמת צריכים להיות הכי ממוקצעים במקצוע שלכם. את זה עושים בהתחלה בכי להגיע לכמות קטנה אך חשובה של פרטים מהימנים שיהיו נאמנים לעסק שלכם. לאחר מכן, הם יפיצו את השמועה באמצעות ביקורות חיוביות גם בכתובים וגם באופן פרטי מול חברים ומכרים. היום, מאחר ועסקים רבים הבינו את הצורך, החלו חברות פיתוח שונות לפתח מערכות שתפקידן הוא לעזור לעסקים בתהליך המיתוג והפרסום שלהם, מערכות אלו מובילות את התחום ונקראת מערכת CRM. מערכת CRM יכולה לעשות פלאים לעסק ולהוביל שינויים חיוביים. 

מיתוג באמצעות ביקורות חיוביות – ככה תעשו זאת

בתחילת דרככם – עליכם להתמקצע מאד בתחום העיסוק או היזמות שלכם ולספק לקהל הראשוני שניגש לקבל מכם שירות – ממש את הטוב ביותר, כך שתדעו בוודאות שלאחר פועלכם הוא יהיה מרוצה ממה שקיבל. איך עושים זאת? בירור צרכים, בניית תוכנית עבודה והוצאתה לפועל על ידי המומחים שלכם. המטרה היא לא לבוא לעבודה אלא לבוא לעבוד. במילים אחרות, הלקוח הראשון שלכם וגם חבריו שיגיעו בהמשך צריכים לקבל שירות ברמה שהם יבקשו להפיץ את המידע ברבים. אם אתם חשים שזה לא קורה, אך יודעים שעשיתם עבודה טובה, זו לא בושה לבקש להם לרשום ביקורת או להפיץ את פועלכם היכן שהוא נדרש. באופן זה, הלקוחות הראשונים שלכם מתחילים לבנות לכם תיק ביקורת חיוביות. כאשר ישנו צביר יפה של ביקורות פיקס דיגיטל יכולה לספק כלים להמשך הדרך, שיסייעו לאותו בעל עסק להתמודד עם ריבוי לקוחות ולנהל את האינטראקציה עמם על הצד הטוב ביותר. גם בנושא הביקורות והמוניטין, מערכת CRM מספקת מענה משלים ומייעלת תהליכים של מכירות, שימור לקוחות וכדומה. מערכת CRM תורמת באופן ישיר גם לעסק וגם ללקוח.

לאחר הצטברות הביקורות – כך תתנהלו

כאשר יש הרבה ביקורות חיוביות, יהיו הרבה לקוחות ואתם תצטרכו להיערך. לאחר הצטברות ביקורות פיקס דיגיטל יכולה לספק מערכת CRM לניהול קל ויעיל של לקוחות שיגיעו כתוצאה מהם. מבחינה מקצועית, אל תשקיעו עבודה כמו בימים הראשונים לפני שביררתם במדויק מה כל לקוח מעוניין להגשים. אם ישנו נושא פופולארי שכמעט רק הוא מביא הכנסות במקצוע שלכם, מומלץ להתמקצע בו על הצד הטוב ביותר ובכך להיות מוכן וערוך לעבודות הבאות שייכנסו בהמשך.