הענקים
|
פרסם כאן
עיצוב פנים
רהיטים
מבצעים
טיפים
מתי עסק עושה שימוש בדיילות?
דיילות נדרשות לייצוג העסק וסיוע במכירת מוצריו ושירותיו. הדיילות שלנו הן לא רק נשות ייצוג, אלא גם חלק ממחלקת המכירות שלנו. בחברה ניתן לגייס דיילות אשר יעמדו ברחבת המכירות שלכם בתערוכות וכנסים וגם כאשר עושים
הפקת אירועים
פרטיים או עשייקים שהושקו לכבוד קידום מכירות. הדיילות יעמדו במתחם פופ אפ מאובזר בפוסטרים ובלוגואים שלכם, עם משפטי הנעה למכירה ויעבו את מערך הלקוחות שלכם בפרקי זמן קצרים.
שיחות עם אורחי כנסים עד לקבלת תוצאה
הדיילות שלנו יערכו שיחות עם מי שיבוא להתארח בדוכן שלכם בתערוכה, בכנס או באירוע שלכם, בו אתם מקדמים מכירות. הן ידברו בשבחם של המוצרים והשירותים שאתם מציעים ויראו כי אלה הפריטים שנדרשים עבור המבקרים. בדרך כלל, זה מגיע למצב שהם לא מבינים איך הם לא הסתדרו עם אותו מוצר או שירות קודם לכן, ומשום כך לא רק שהם ירכשו את מה שיש לכם להציע, הם ככל הנראה יהיו לקוחות שיעברו אתכם כברת דרך של לא מעט זמן לאחר האירוע.
יידוע שם העסק בתפוצה נרחבת
כל שיחת מכירה תלווה בשמכם הטוב, במקצועיות שאתם ניחנים בה ובטיב המוצרים והשירותים שלכם ביחס למתחרים וגם כמשהו איכותי ללא השוואות. המטרה היא לא רק לעבות את המכירות אלא גם להעניק לכם שם טוב בתחום העיסוק שלכם על מנת שהעסק יהיה בעל תפוצה נרחבת גם בעתיד – לאנשים צד ג'. התפוצה תתרחב הודות לקהל מרוצה שבימים הראשונים לאינטראקציה שלו כלקוחות שלכם יהיה מרוצה. הדיילות יכולות לתת לכך רוח גבית בזכות שיחות התדמית.
הפקת אירועים
אשר כוללת בתוכה שילוב של דיילים ודיילות יכול לתרום באופן ישיר לאווירה באירוע וגם להגברת המכירות בעסק או החברה.
העמדת מתחמי פופ אפ מכירתיים מן המעלה הראשונה
הדיילות ישתמשו במתחם פופ אפ מאובזר היטב שייצג אתכם על הצד הטוב ביותר. בתערוכות רבות משתתפים אי אפשר יהיה לפספס את הדוכן שלכם וגם באירועים שאתם מפיקים – הוא יהיה אטרקציה שקשה להתעלם ממנה. זו המטרה במכירות: למשוך תשומת לב, להביא את הקהל בהמוניו ואז – לערוך שיחות מכירה ותדמית באופן מקצועי כפי שרק הדיילות שלנו יודעות לעשות. מודל תלת שלבי זה מביא, בסופו של דבר, לעיבוי המכירות ולהצלחה של ממש עבור העסק שלכם. נסו ותיווכחו כי אפשר לקדם מכירות בקצב שלא תאמינו שקיים.